אטרקציות באזור בת חן

כולנו אוהבים לנוח עם כוס קפה או תה חם אל מול הטלוויזיה או לקרוא ספר מעניין בגינה ולנשום אוויר צח. עם כל הכיף שבדבר, לעתים, צריך לגוון, לחוות חוויות חדשות ויישוב בת חן הוא המקום המעולה לכך. זאת משום שליד יישוב זה קיימות אטרקציות מעניינות, בהן תוכלו לבקר בכל ימות השבוע. במאמר זה אספנו עבורכם את האטרקציות המובילות ביותר באזור זה.

 

  • חוף ינאי

חוף זה הוא חוף רחצה מיוחד במינו, בעל נוף עוצר נשימה. פה תוכלו לנסות את כל אטרקציות הימיות האפשריות, בעיקר בסופי שבוע. למי שפחות בעניין של ספורט ימי, ייהנה מהחול הנקי, אוויר צח וטיילת מדהימה. מי שאוהב טיולים, יוכל לצאת אל שביל ישראל ולהגיע ישירות אל נחל אלכסנדר.

במקום יש מסעדה מאוד מומלצת וחנייה בשפע.

בכל הנוגע למחירים, ניתן להשכיר כיסאות תמורת 10 שקלים בלבד, לרכוש פחמים תמורת 16 ש"ח ושקיות קרח בעלות של 12 שקלים.

החוף פתוח בימי חול החל מהשעה 10 בבוקר עד 8 בערב.

בסופי שבוע, החל מהשעה 8 בבוקר עד 8 וחצי בערב.

 

  • נחל אלכסנד

אם יש לכם מספיק זמן, אנו ממליצים לשלב את הביקור בחוף ינאי ונחל אלכסדר ביחד. זאת משום ששתי האטרקציות נמצאות קרוב אחת לשנייה, כ20 דקות הליכה בשביל ישראל. בנחל אלכסנדר תוכלו לקחת מסלול מאוד מומלץ המתחיל בגשר הצבים המפורסם ונגמר בסיפור הגשר הנעלם – רוצים לדעת איך הוא נעלם? עשו את המסלול. 🙂

 

  • קניון הדרים

כל מי שאוהב שופינג, מוזמן לבקר בקניון הדרים, בו ניתן לרכוש ביגוד, תיקים, נעליים ועוד. בנוסף לחנויות, יש, כמובן, מסעדות טעימות וקולנוע, בו תוכלו לראות סרטים חדשים ולנשנש פופקורן.

 

  • קניון m הדרך

בקניון זה, יש מסעדות, חנויות ואטרקציות שונות, אך היתרון העיקרי הוא בג'ימבורי אשר ניתן להגיע אליו יחד עם הילדים וליהנות מיום כיף עם כל המשפחה. רשימת החנויות והמסעדות שיש בקניון הנה ארוכה, לכן, שווה להגיע ולראות את הכל בעצמכם. 🙂