עסקים ביישוב בת חן

יישוב בת חן נמצא סמוך למרכז מסחרי גדול וקרוב לעיר נתניה, זו הסיבה לכך שהרבה אנשים בוחרים לגור דווקא ביישוב זה – כאן תמיד תמצאו לאן ללכת עם חברים, היכן לעשות שופינג או סתם לשבת בבית קפה. במאמר זה ריכזנו עבורכם את העסקים המובילים באזור.

  • מקדונלדס – רשת עולמית גדולה שכמעט ואין אחד שלא מכיר אותה. עם זאת, במידה ועד כה לא שמעתם על מקדונלדס, מדובר על מקום עם המבורגרים טעימים, צ'יפס ובעיקר פאסט פוד. אם בא לכם לאכול משהו יותר בריא, תמיד תוכלו להזמין לעצמכם סלט או סתם לשבת על גלידה עם חברים. מקום שמתאים לכל המשפחה, יש גם ארוחות ילדים אשר כוללות צעצוע מגניב לבחירה כחלק מהארוחה.
  • טבע קסטל – חנות המתמחה במכירה של מוצרים אורגניים וטבעיים. לעתים קרובות, אנשים מעוניינים לרכוש מוצרים מסוג זה, אך אין באזור שלהם חנות קרובה, לכן, נאלצים לנסוע מרחקים ארוכים או לבצע הזמנות מהאינטרנט. כאן, חנות מעולה זו נמצאת ממש לידכם, בה תוכלו לרכוש מוצרי חלב, דגני בוקר, פירות וירקות, ביצים, תוספי תזונה, ויטמינים ועוד.
  • עם האדמה – צריכים לרכוש ריהוט גן? להתחדש בפינת אוכל או לקנות כורסת רטרו? את כל אלו תוכלו למצוא ב"עם האדמה". מדובר על חנות המתמחה בייצור ריהוט, בעיקר ריהוט גן. כל הריהוט נעשה בעבודת יד. המקום מנוהל על ידי בחור בשם שחר שנמצא במקום מאז שהנו ילד.

כמו כן, המקום מספק גם שירותי גינון.

  • B12 meat station – אוהבים בשר? המקום הבא בשבילכם! ארוחות בשריות טעימות שלא ישאירו אף אחד רעב. המקום הנו בעל המון המלצות מעולות מאת חובבי בשר שנהנו מהארוחה במקום. התפריט כולל סטייקים, כריכים, בירה ועוד. כמו כן, המחירים מאוד נוחים.
  • מכבסת הנשיא – גם אם יש לכם מכונת כביסה בבית, לא תמיד ניתן לכבס בתוכה את כל הדברים שהיינו רוצים, לדוגמה, שמיכות גדולות, צעצועים, חליפות ועוד. כמו כן, מי מאתנו לא התבאס מחולצה אהובה שיש עליה כתם שלא יורד בכביסה? מכבסת הנשיא יכולה לעזור לכם עם כל אלו.