דרכי הגעה אל יישוב בת חן

כל הדרכים מובילות לרומא או ליישוב בת חן במקרה שלנו. לא משנה מאיזה כוון או אזור אתם מגיעים, בדף זה תמצאו את הדרך הקצרה והיעילה ביותר בשבילכם.

 

למגיעים בתחבורה ציבורית מאזור תל אביב והמרכז:

  • ניתן לקחת קו מספק 601 מהתחנה המרכזית בתל אביב, להגיע לתחנה המרכזית בנתניה ומשם לקחת קו 28 המגיע ישירות עד ליישוב.
  • אם הנכם מגיעים ברכב, תוכלו לקחת רכבת ישירה לנתניה (תל אביב – בנימינה), לרדת בתחנת רכבת נתניה, משם לקחת קו 136 עד לתחנה המרכזית ואז לעלות על קו 28 שעוצר ביישוב.

 

למגיעים בתחבורה ציבורית מאזור הדרום:

  • הדרך הנוחה ביותר היא להגיע ברכבת, לעצור בתחנת "השלום" בתל אביב ולקחת אחד מקווי האוטובוסים הבאים: 910 או 852, לרדת בתחנת מחלף חבצלת וללכת ברגל כ10 דקות. אם אין ברצונכם ללכת ברגל כלל, ניתן לקחת קו 28.

 

למגיעים בתחבורה ציבורית מאזור הצפון:

  • להגיע באוטובוס או ברכבת לתחנת השלום בתל אביב, משם לעלות על קו אוטובוס מספר 852 או 910, מכאן ניתן להגיע ברגל עד ליישוב או לקחת קו מספר 28.

 

למגיעים ברכב פרטי:

מאזור הצפון – הנסיעה הנה דרך כביש החוף. בדרך תעברו את העיר חדרה, יישוב חופית, כפר ויתקין, לקראת הגעה ליעד, מצד ימין שלכם יהיה מושב הנקרא חבצלת השרון ובצד שמאל תראו את המרכז המסחרי, קחו ימינה אל היציאה אל "ביתן אהרון, גבעת שפירא, בת חן", המשיכו עם הכביש ותגיעו אל היישוב בת חן.

מאזור הדרום – בדרך מכוון הדרום אתם תעברו אל הערים תל אביב, הרצליה ונתניה, עד שתראו מימין את המושב גבעת שפירא. במחלף "חבצלת" קחו את יציאה הימנית ביותר, כביש זה יוביל אתכם ישירות אל מושב בת חן.